+38 097 640 62 40

Умови обміну та повернення товарів | UKM

Ви можете здійснити повернення або обмін протягом 14 календарних днів з моменту отримання замовлення. Обмін і повернення здійснюються через службу доставки "Нова Пошта" чи іншим способом за погодження. Повернення та обмін можливі при дотриманні умов нижче.

Умови обміну та повернення

● товар придбано в інтернет-магазині ukm.com.ua (якщо ви придбали товар офлайн, то повернення товару здійснюється там же);● з моменту отримання замовлення пройшло не більше 14 календарних днів;● збережено товарний вигляд (ярлики, етикетки, оригінальне пакування);● є касовий чек або інший підтверджувальний розрахунковий документ;● оформлена заява на повернення/обмін (на чеку або за посиланням нижче);● товар не використовувався, не має слідів носіння, прання, сторонніх запахів чи пошкоджень;● доставка оплачується покупцем, якщо товар належної якості.

Вимоги до товару

● не використовувався (навіть для фото/відео);● одяг не прався, без сторонніх запахів, плям, шерсті тощо;● має оригінальні ярлики, етикетки, наліпки (не пошкоджені);● упакований у фірмову упаковку.При порушенні умов — товар поверненню/обміну не підлягає та буде відправлений назад за рахунок покупця.

Важливо

● Обмін можливий лише на товар з аналогічною вартістю.● Товари зі знижками (SALE) поверненню та обміну не підлягають.● Не підлягають поверненню: рукавиці, білизна, термобілизна, панчішно-шкарпеткові вироби, подарункові сертифікати, товари які були у вживанні.

Як оформити повернення/обмін?

1. Перевірте відповідність умовам.2. Заповніть заяву (на чеку або за посиланням).3. Упакуйте товар в оригінальне пакування.4. Заповніть форму на повернення або обмін за посиланням:
ФОРМА ПОВЕРНЕННЯФОРМА ОБМІНУ
4. Надішліть товар через Нову Пошту на:

АДРЕСА ДЛЯ ВІДПРАВКИ ТОВАРУФОП Хомич Михайло Миколайович+38 063 485 23 07м.РівнеНова пошта, Відділення №32

Вартість доставки оплачується покупцем.

Легке повернення

Щоб повернути товар безкоштовно через Нову Пошту, спочатку зв’яжіться з нашим менеджером, а потім оформіть заявку на "Легке повернення" в мобільному додатку «Нова Пошта».
Послуга може бути недоступною, якщо:● у накладній активована переадресація/повернення;● накладну перенесено в "Архів";● пройшло понад 14 днів з моменту отримання замовлення.

Як скористатися послугою Легке повернення від Нової Пошти.

Повернення товару з недоліками

Якщо ви виявили фабричний брак або прихований дефект, повідомте нас протягом 14 днів:

E-mail

moc.liamg%40gnihtolc_mku

Телефон

+38 097 640 62 40

Telegram:

Instagram:

У такому випадку доставку оплачує продавець.

Повернення коштів

● Повернення коштів здійснюється після отримання та перевірки товару Продацем.● Якщо оплата за товар відбулася на сайті через систему LiqPay, повернення відбувається автоматично на карту, з якої була здійснена оплата.● В іншому випадку повернення коштів відбувається шляхом переказу на картку за номером та IBAN, які були вказані у заяві на повернення - не пізніше 7 робочих днів від моменту отримання Продавцем повернутого товару та підтвердження дотриманням вимогом Умов повернення товарів. ● Вартість доставки та можливі митні платежі не відшкодовуються.

СЛІДКУЙТЕ ЗА НАШИМИ НОВИНАМИ ТА АКЦІЯМИ

Дякуємо!


Can't send form.

Please try again later.